ב'אדם' הפגינו: "דמינו הותר"

שלמה בן יוסף | צילום: תצפית No Comments on ב'אדם' הפגינו: "דמינו הותר"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פיגוע הדקירה אמש בכיכר אדם, ופציעתו באורח קשה של השוטר הקהילתי, רמי רביד שעסק בהכוונת התנועה, עשרות תושבי בנימין הגיעו לכיכר אדם בכדי למחות על העלייה המתמדת באירועי הטרור, ועל המשך המו"מ המדיני ושחרור מחבלים. ולמרות הטרור המתמשך ולמרות אי גינוי הרשות הפלשתינית את המפגעים.

מצבו של רביד, שנדקר בגבו בידי מחבל פלסטיני, התייצב בשעות הצהריים. במהלך הלילה עבר ניתוח והיום בשעות הבוקר המאוחרות שב להכרה. רביד מאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים.

ראש המועצה האזורית בנימין, אבי רואה, פנה לממשלת ישראל ולעומד בראשה להפסיק מיידית את המו"מ. בנוסף קרא ראש המועצה להמשיך את ההתיישבות והפיתוח בכל רחבי יהודה בנימין ושומרון.

חבר הכנסת יוני שטבון אמר בנאומו: "בשבועות האחרונים ובחודשים האחרונים, אזרחי ישראל בכבישים, לוחמי צה"ל, נשים ומשפחות, נפצעים ונהרגים, זו המציאות. ערביי יהודה ושומרון מובילים מהלך אסטרטגי, הם הבינו שבאינתיפאדה גלויה הם לא יכולים לנצח אותנו".

חבר הכנסת שטבון הוסיף בדבריו: "כמי שעוקב אחר הדברים וגם כחבר ועדת חוץ וביטחון, אנחנו מזהים פה מושג חדש. שנקרא טרור מטפטף. הם לא רוצים למתוח את החוט. הם חוששים שצה"ל יכנס שוב פעם לג'נין ולרמאללה כפי שעשינו בעבר. אז הם פוגעים, ועוקצים. בכל פעם מושכים קצת את החוט בכדי שממשלת ישראל לא תקבל את הלגיטמציה ושצה"ל לא יכנס לערים בצורה אגרסיבית כפי שהוא יודע לעשות ולהלחם בטרור. דווקא בגלל זה זה הזמן לייצר הרתעה ברורה. זה הזמן שמערכת הביטחון וצה"ל צריכים. דווקא בשלב הזה שאינו שלב מוקדם כי יש אזרחים שנהרגים ואזרחים שנפצעים, יש עלייה בטרור וזה הזמן להגיב בעוצמה. מילת המפתח היא הרתעה. מול טרור עובדים רק בהרתעה, רק בעוצמה. אין דרך אחרת".

(תמונות: אהוד אמיתון – סוכנות תצפית)

תמונה9 תמונה6 (2) תמונה10 תמונה3 (1) תמונה1 (1) תמונה7 (1)



0 תגובות